Paspul aparati i drugi dodatci za mašine




Ma koliko da je čovek iskusan u proizvodnji, uvek postoje inovacije i noviteti koji nam pomažu u proizvodnji. Nemoguće je da svako ima sve u glavi u svakom trenutku, zato ovde predstavljam par sajtova gde mogu da se pogledaju sveobuhvatni katalozi raznih pomagala pri šivenju.


              
                Ako ste početnik u proizvodnji ovde možete videti razne mogućnosti za izradu odevnih predmeta, ako ste pak „stari industrijski vuk“, siguran sam da ćete ako ne nadjete nešto novo, makar se podsetiti nekih rešenja. 

                Pomagala i razni aparati nam dozvoljavaju uniformnost svakog komada, brzinu u radu i smanjenje vremena izrade. Postoji još mnogo proizvodjača i još više trgovca, ja sam ovde dao primere samo nekih svetski poznatih kompanija.

Gauge

Ova indijska kompanija prodaje svoje kataloge po odredjenoj ceni uz obećanje da će povrat novca biti ostvaren uz kupovinu. Naravno, postoji i on lajn verzija koju ako probate da odštampate dobije „vodeni žig“ preko cele strane.




Vrlo je korisno, ako ste u mogućnosti, da imate ovaj katalog „fizički“ jer je vrlo sveobuhvatan po pitanju rezervnih delova, aparata za podavijanje, paspul aparata,...

Ngai Singh

Kompanija iz Hong konga koja je poznata u tekstilnoj industriji širom sveta. ADRESA



Naišao sam na internetu na sajt koji čak nudi besplano listanje pa čak i čuvanje njihovog kataloga. ADRESA



Atlanta Attachment Company

Ova kompanija takodje nudi širok dijapazon pomagala pri šivenju.  ADRESA
Takodje imaju i jako interesantan Jutjub kanal.



Golden Eagle

Ovo je kompanija koja je možda i najpopularnija na našim prostorima. Dosta kolega koristi upravo njihove aparate i pomagala. Na žalost, ja nisam pronašao nikakav njihov katalog na internetu. Ako neko jeste molim da mi prosledi a ja ću ga rado dodati ovde. Ako neko ima adresu još nekog proizvodjača koji zavredjuje da se nadje ovde, neka se takodje obrati.

Коментари

Популарни постови са овог блога

Kvarovi mašina za šivenje (i rešenja)

Kako izračunati (pretvoriti) metre u kilograme i obratno

Izrada šablona za krojenje